Pajor Gábor szakterületei röviden:
20 perc ingyenes konzultáció, amikor csak a te problémáddal foglalkozom:
(0€ Áfa nélkül)
Több, mint másfél évtizednyi multinacionális környezetben szerzett tapasztalattal rendelkezem termékminőség fejlesztési és project management területeken.
Az utóbbi közel 5 évben az e-kereskedelem területén végzett munkám során sikerült szeleskörű tapasztalatot és ismeretet szereznem az online marketing folyamatok jogi hátterének megtervezésével és működtetésével kapcsolatban.
Amennyiben az említett témakörök bármelyikében elakadtál és nem találod a kiutat, keress fel bátran, hogy segíthessek megoldani problémádat!
Az IKEA lakberendezési áruházlánc prágai beszerzési központjában eltöltött éveim során, a beszállítókkal való együttműködésnek köszönhetően számos sikeresen zárult termékfejlesztési, gyártás áthelyezési és termelés hatékonyság növelési projektet vezettem.
Ennek eredményeként olyan, – mára már ikonikussá vált – Magyarországon gyártott lámpák is felkerülhettek az áruházak polcaira, mint például a LYKTA, a LAMPAN és a KNUBBIG.
Érdekes volt számomra megtapasztalni azt, hogy a vásárlói és termék élmény fejlesztése, valamint az értékesítési folyamatok optimalizálása milyen nagy hatással lehet az eladási mutatókra.
Üzletfejlesztési vezetőként 3 éven keresztül segítettem Magyarország legnépszerűbb CBD olaj márkájának, az USA Medical-nak online marketing folyamatait, ezáltal hozzájárulva a cég piacvezetővé válásának.
Egy autóiparban működő, Japán tulajdonú gyártó cég minőségbiztosítási vezetőjeként éveken át irányítottam kollégáim munkáját, számos sikeresen zárult tanúsító, illetve vevői audit fűződik a nevemhez.
A Kínában és Magyarországon megszerzett Kaizen, illetve LEAN ismereteimet folyamatosan kamatoztattam a termékminőség fejlesztés, valamint a termelés hatékonyság növelés területein.
Munkám nagyban hozzájárult ahhoz, hogy olyan prémium autómárkák, mint a BMW, a Mercedes, vagy akár a Jaguar modelljeibe kiváló minőségű HiFi berendezés kerülhessen.
Az elmúlt években számos olyan problémát kellett megoldanom, amelyek első látásra megoldhatatlannak tűntek számomra. Azonban rájöttem, hogy ha a problémákra inkább feladatként tekintek, akkor ezzel a hozzáállással mindegyikük megoldható.
A multinacionális cégek által is használt, bizonyítottan működő problémamegoldási stratégiákat alkalmazom a munkám során.
Nincs mellébeszélés, így kockázat sincs! Jól hangzik ugye ?
Minden jog fenntartva! 2022 © Digital LEAD
Weboldalunk sütiket (cookie) használ melyek az oldal techikai működéséhez szükségesek. TÖBB INFORMÁCIÓ